BERITA BAIK!!

Assalamualaikum kepada semua.. kini Bern Airbrush akan memperkenalkan 2 jenis corak baru yg boleh anda dapati disini..

  1. CARBON FIBRE LOOK
    - Carbon look ni bukan sticker atau jaring.. contoh design carbon seperti ini..
    kelebihan berbanding dengan sticker yg ada dipasaran.. design akan melentur tidak kira apa jenis permukaan.. tidak mempunyai gelembung angin dan tidak akan tercabut walaupun di kopek.. tidak ada kesan lipatan.

  2. Glow In the Dark paint job
    - ini adalah cat khas yg amat sukar didapati di mana2 kedai di dalam negara kita.. saya kira bernasib baik yg dapat menembusi pasaran ni hehehe.. Alhamdullilah.. contoh yg saya dah buat nanti saya uploadkan.. sebab mende ni baru lagi.. tapi memang syok.. kerana setelah di "cas" sebentar pada cahaya.. objek yg di sembur "glow" ni tadi akan betul2 BERCAHAYA!! amat terang sekali.. tak percaya nanti saya uploadkan.. tapi ari ni saya up gambar dari internet dulu ye.. sama je.. contoh je la nih.. esok saya dah sattle keje2 saya, saya upload kan cepat2.. kerja banyak sekarang..
    ni contoh la. tapi mmg camni la jadinya... gempak tuhh..!!

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.